Köszöntelek a honlapomom, ha szánnál rá pár percet és levennéd az ujjad az egérről, sok hasznos információhoz juthatsz a dugulás és duguláselhárítás rejtelmeiről.Kérlek olvasd végig és meglehet, hogy nem is kell hogy hívj. Bár én azért vagyok, hogy a lakásodban, házadban és annak udvarán előforduló dugulást megoldjam és természetesen meg is oldom!!...azért próbáld logikusan végig gondolni és ebben ha felhívsz szívesen segítek.Megpróbálom egyszerűen hétköznapi nyelven elmagyarázni,a duguláselhárítást hogy számodra is érthető legyen. Duguláselhárítás Csepel. Elöször is kezdjük talán a duguláselhárítási árakkal, gondolom mindenkit ez érdekel a legjobban. Öreg rókának számítok a szakmában és sok mindent láttam,sok féle dugulással hozott össze a sors,sok féle emberrel találkoztam és ennek fényében próbáltam egy olyan elfogadható de nem irreális duguláselhárítási árat meghatározni,ami fedezi a költségeimet,termel némi hasznot,mert azért azt senki ne gondolja , hogy jótékonykodásból meglehet élni, de a te pénztárcádat is megkiméli....Ezért nem emeltem az áraimat és nem is szándékozom.Az ár amivel dolgozom, egységár ami annyit jelent, teljesen mindegy milyen tipusú lefolyóvezetékről ill.dugulásról beszélünk,az ár nem válltozik.Vannak cégek vállalkozók akik fix árral dolgoznak,látszólag olcsón de azt a kis piszkot mindig odarakják hogy -tól..!!!!Erre figyeljetek oda!

Duguláselhárítás Budapest...0670/9409292







Na de ugorjunk,és ha megtettél mindent hogy dugulásod legyen,akkor hívjatok engem,nekem is élnem kell valamiből.Ráadásul én rendelkezem minden olyan eszközzel és duguláselhárító szerszámmal amivel megszüntetem a dugulást.HOGY MIÉRT HÍVJÁL ENGEM?Mert én gyakorlatias vagyok,nekem az a munkám és célom hogy megszüntessem a dugulásodat,hogy neked ne legyen ezzel gondod és újból tudd használni a konyhádat,fürdőszobádat,hogy a mindennapi rutin használat ne ütközzön akadályokba,azért mert olcsó és megbízható vagyok,vigyázok az értékeidre, és mert engem bármikor hívhatsz ,akár éjjel is! Olcsóbban kijössz velem mint a nagy költségvetéssel és aparátussal működő duguláselhárító cégekkel.Rugalmas hozzáállásom lehetővé tesz olyan megoldásokat is amiket másokkal nem tudnál megbeszélni.Korrekt, gyors és pontos vagyok,a megbeszélt időben ott vagyok és nem kell miattam felborítanod a napi programodat.Igyekeztem a honlapomat úgy megfogalmazni hogy az egyszerű és érthető legyen mindenki számára,mellőzve a duguláselhárítással kapcsolatos szakmai kifejezéseket lévén nem a szakmabeliek olvassák.Egyszerüen fogalmazva tényleg azért vagyok és az a célom hogy neked, ha már megesett a dugulás, a lehető legrövidebb úton segítséget nyújtsak és még csak tönkre se menj bele anyagilag.

Duguláselhárítás







 Lakáson belül nagyrészt zsírlerakódás és egyébb szennyeződések álltal alakul ki dugulás Attól kezdve, hogy felhívtál és telefonon egyeztettük a dugulás jellegét és a duguláselhárítás módját, a forgalomtól függően 1-1,5 óra mulva ott vagyok nállad.Nincs kiszállási díj sem vagy más egyébb rejtett költség.Az elvégzett duguláselhárításra garanciát vállalok és igyekszem a legkisebb felfordulást okozni. Duguláselhárítást végzek Budapesten,annak minden kerületében és Budapest 20km-es körzetében. Itt most mesélhetnék a lefolyóvezeték ejtéséről,szakszerű szereléséről,mit hogyan kell és kéne csinálni. De ez senkit nem érdekel szerintem,ráadásul nem is a te dolgod,hiszen a vízvezetékszerelő feladata lenne hogy megcsinálja rendesen és szakszerűen és ezáltal megelőzhető a dugulás.Bár ha ez így lenne akkor nem lenne dugulás és nekem munkám. Amit visszont fontosnak tartok, hogy mit NE! dobjunk a lefolyóba.






Az ilyen jellegű problémára inkább a spirállal működő duguláselhárítás gépek használata javasolt Beszéljünk most egy kicsit a duguláselhárító szerekről.Hát véleményem szerint egyik sem ér semmit!De gondold át logikusan,négy féle ilyen dugulást megoldó szer van, a gél a folyékony a por és végül a kristály alakú.A kristály alakú duguláselhárító csodaszert beleöntöd a mosógatóba kádba vagy mosdóba, elkezd pezsegni füstölni,tényleg olyan érzése van az embernek hogy most vége,felrobban a mosdó,visszont nem lesz dugulás, de nem történik semmi.Ráadásul elég veszélyes anyagból van mert amikor vésem ki a szifonokból,(úgyanis beleköt amit nem értek,mivel egy duguláselhárító szerről beszélünk)szét marja az ember kezét a körmeim besárgulnak és napokig fáj a kezem.Ha már valami földöntúli késztetést érzel hogy nem tudsz aludni annélkül hogy valamit bele ne önts akkor az gél vagy folyékony állagú legyen, használni nem használ és a dugulást sem oldja meg de legalább kárt nem okoz.Akkor most jöjjön a magyarázat...beleöntöd a duguláselhárító szert a kádba mosdóba mosógatóba és ha elég sokat öntöttél bele akkor belejut a vezetékbe, most képzelj magad elé egy karikát ez a cső keresztmetszete,és a beleöntött dugulást megszüntető szer a vezeték alján ha talál magának egy kis lukat 10-20 perc alatt elcsordogál, de a vezeték faláról körbe nem távolítja el a szennyeződést ami a dugulást okozta,másrészt meg ennyi idő alatt a vezetékben lévő lerakódást nem oldja fel,tehát semmi értelme. bármilyen dugulással fordul hozzám,megoldom Ennek talán akkor lenne értelme ha módunkba állna lezárni a lefolyóvezeték végét,tele öntenénk annyi duguláselhárító szerrel hogy telitődjön és állni hagynánk pár napig,így lenne ideje a dugulást feloldani,majd bő vízzel átöbliteni.Akkor talán fellazítaná a koszt ami a dugulást okozza.De erre sem lehetőségünk nincs és nem is lehet kivitelezni lévén a vezetékek falban földben vannak, ráadásul egy vagyon lenne a több liternyi duguláselhárító szer.És még egy gondolat,aki bajban van és már bocsánat de nyakig áll a koszban,nem hinném,hogy az lenne a lényeg hogy milyen szép duguláselhárítással foglalkozó oldalt lát,mennyire mutatós vagy színes,hanem a gyors elérhetőség talán még egy két jótanács ami segíthet a dugulás megoldásában érdekelheti,mert nem gyönyörködni akar mások honlapjában hanem minnél gyorsabban és olcsóbban megszüntetni a dugulás forrását.

Duguláselhárítás olcsón

Dugulás